Zakup kamery monitoringu miejskiego wraz z montażem na ul. Wyspiańskiego w Mławie. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zakup kamery monitoringu miejskiego wraz z montażem na ul. Wyspiańskiego w Mławie.

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja terminu składania ofert.

Termin składania ofert do 28.03.2024 do godz. 12:00

Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj kamery monitoringu miejskiego w ramach zadania pnZakup kamery monitoringu miejskiego wraz z montażem na ul. Wyspiańskiego w Mławie.

 

  1. Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Mława. System przeznaczony będzie do monitorowania newralgicznych punktów miasta wraz z realizacją rejestracji obrazu kamer. System ten może być wykorzystywany do monitorowania innych zagrożeń jak przestępczość gospodarcza, katastrofy czy też klęski żywiołowe. W systemie przewiduje się montaż jednego punktu kamerowego na skrzyżowaniu ulic Wyspiańskiego, Żeromskiego, Długa na zaprojektowanym słupie. 

  2. Zakup i montaż wraz z podłączeniem do sieci elektroenergetycznej kamery monitoringu miejskiego (minimalny model Kamera Bosch NDP5523-Z30L KPL lub równoważnej kompatybilnej z rejestratorem Bosch DIP-7083-8HD) wraz z niezbędnym osprzętem 
    i oprogramowaniem wymaganym do prawidłowej pracy i montażem na ul. Wyspiańskiego 
    w Mławie. 

  3. Zakup słupa, skrzyni niezbędnych do umiejscowienia kamery.

  4. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym od konserwatora zabytków niezbędnych do realizacji prac projektowych oraz wykonania robót budowlanych.

  5. Po stronie wykonawcy będą wszelkie opłaty związane z zajęciem pasa drogowego na czas wykonywania robót budowlanych, uzyskaniem opinii i uzgodnień oraz inne opłaty niezbędne do realizacji zamierzenia budowlanego.

  6. Punkt kamerowy był w wyznaczonym miejscu należy odbudować kable światłowodowe
    w istniejącym kanale technologicznym przy wykorzystaniu funkcjonującej infrastruktury światłowodowej UM Mława biegnącej blisko punktu umiejscowienia nowej kamery. Mapka poglądowa przebiegu światłowodów w załączeniu.

  7. Spawane włókien wraz z pomiarami reflektometrycznymi kabla światłowodowego.

  8. Konfiguracja i uruchomienie kamery. 

  9. Konfiguracja i uruchomienie rejestratora, archiwów oraz wizji na stanowiskach monitoringu miejskiego.

  10. Opracowanie projektowe (jeżeli będzie wymagane), które obejmuje:

  11. mapy do celów projektowych, wypisy i wyrysy działek oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych,

  12. uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji, (o wydanie warunków technicznych do zarządcy sieci wystąpił Zamawiający),

  13. projekt budowlany – 3 egz.,

  14. projekt wykonawczy – 2 egz.,

  15. projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egz.,

  16. specyfikacje techniczne – 2 egz.,

  17. dokumentację projektowo-kosztorysową (projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiar robót i kosztorys ofertowy) opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej, również w formie cyfrowej z zapisem PDF – 2szt.

Zamawiający składa „zgłoszenie” do Starostwa Powiatowego po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentacji.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do:

  2. po realizacji dokumentacji projektowo – kosztorysowej przyjęcia frontu robót i rozpoczęcia robót w terminie;

  3. zagospodarowania miejsca składowania oraz zapewnienie wody i energii w okresie realizacji robót na własny koszt;

  4. utrzymania porządku, ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy;

  5. przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w trakcie wykonywania robót;

  6. prowadzenia robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; 

  7. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej;

  8. stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy;

  9. zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej;

  10. doprowadzenia terenu jezdni, chodników, dojazdów i obszarów zielonych zniszczonych podczas realizacji robót do stanu poprzedniego;

  11. zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym. 

 

  1. Termin wykonania zamówienia maksymalnie do 31.05.2024r., 

  2. Okres gwarancji: 24 m-cy

  3. Warunki płatność: przelew w terminie 21 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury VAT.

  4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami 60% cena brutto oraz 40% termin wykonania zamówienia (minimalnie 25 dni roboczych = max 40 punktów). Poniżej wzory przeliczenia kryteriów: 

1.         Cena oferty brutto za wykonanie zamówienia  - 60% (max 60 pkt), zgodnie ze wzorem:

Pc1= (CN/COB) x 60

gdzie:

60 – ilość punktów w kryterium cena oferty brutto;

CN – najniższa ofertowa cena oferty brutto (spośród ofert nie odrzuconych);

COB – cena brutto z oferty badanej

2.         Termin wykonania zamówienia ilość dni roboczych - 40% (max 40 pkt), zgodnie ze wzorem:

Pc1= (25/TOB) x 40

gdzie:

40 – ilość punktów w kryterium termin wykonania ilość dni roboczych;

25 dni roboczych – minimalny termin wykonania (spośród ofert nie odrzuconych);

TOB – termin z oferty badanej.

  1. Warunki ubiegania się o zamówienie.

  2. udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie zaprojektowania przedmiotu zamówienia (kopia uprawnień stanowi załącznik do formularza oferty) i samodzielnie wykonają przedmiotowe zadanie. 

  3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) w ofercie muszą być złożone kopie uprawnień dla każdego z nich.

  4. Brak formularza oferty lub brak załączonej kopii uprawnień do formularza oferty spowoduje odrzucenie oferty.

  5. Opis sposobu przygotowania ofert.

  6. Wykonawca lub konsorcjum Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę, na którą składa się formularz oferty wraz z kopią uprawnień.

  7. Oferty należy przesyłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres: adminatmlawa [dot] pl (admin[at]mlawa[dot]pl)

  8. Termin składania ofert: do 28.03.2024r. do godz. 12:00,

  9. wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

  10. Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami 60% cena brutto oraz 40% termin wykonania zamówienia (minimalnie 25 dni roboczych = max 40 punktów). Poniżej wzory przeliczenia kryteriów: 

1.         Cena oferty brutto za wykonanie zamówienia  - 60% (max 60 pkt), zgodnie ze wzorem:

Pc1= (CN/COB) x 60

gdzie:

60 – ilość punktów w kryterium cena oferty brutto;

CN – najniższa ofertowa cena oferty brutto (spośród ofert nie odrzuconych);

COB – cena brutto z oferty badanej

2.         Termin wykonania zamówienia ilość dni roboczych - 40% (max 40 pkt), zgodnie ze wzorem:

Pc1= (25/TOB) x 40

gdzie:

40 – ilość punktów w kryterium termin wykonania ilość dni roboczych;

25 dni roboczych – minimalny termin wykonania (spośród ofert nie odrzuconych);

TOB – termin z oferty badanej.

  1. Warunki Umowy

  2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień, wynikających z treści niniejszej oferty wraz z załącznikami.

  3. Zamawiający podpisze Umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu.

10. Dodatkowe informacje:

1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.

2) Zamawiający poprawia w ofercie:

a) oczywiste omyłki pisarskie;

b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – o czym niezwłocznie informuje Wykonawcę i wyznacza minimalny termin na zgłoszenie sprzeciwu.

3) Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli:

a) jej treści nie odpowiada treści zapytania ofertowego ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,

b) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny,

c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 

e) została złożona po terminie składania ofert,

f) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.

4) Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyrządził szkodę Zamawiającemu lub wcześniej wykonał zamówienie nienależycie, nie złożył oświadczenia lub złożył oświadczenie i potwierdził iż zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia lub złożył nieprawdziwe informacje, mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

5) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Wydziału merytorycznego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.

6) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

7) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;

b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;

d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

9. Załączniki:

  1. Formularz oferty Załącznik nr. 1

  2. Wzór przyszłej Umowy z wybranym w wyniku postępowania stanowi Załącznik nr 2. 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Magdalena Cecelska
Osoba wprowadzająca informację: Cezary Lewandowski
Data wytworzenia informacji: 14.03.2024 09:25:31
Data ostatniej modyfikacji: 29.03.2024 13:22:38
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
29.03.2024 13:22:38 Cezary Lewandowski edycja strony
21.03.2024 14:38:00 Cezary Lewandowski edycja strony
21.03.2024 14:35:47 Cezary Lewandowski edycja strony
14.03.2024 09:25:31 Cezary Lewandowski strona została dodana